1. تنها کالاهایی در فروشگاه ساعت پلکن امکان مرجوعی دارند که مشکلی در سلامت فیزیکی یا عملکرد موتور آنها وجود داشته باشد. بنابراین کالای سالمی که به دست شما رسیده است، قابل عودت نمی باشد.

2. در صورتیکه بعد از باز کردن کارتن پستی، متوجه اشکالی در ساعت شدید، میبایست دقیقا همان زمان موضوع را به اطلاع ما برسانید.

3. در هنگاه مرجوع کردن سفارش، کلیه اقلام همراه ساعت (جعبه، هدایا و سایر ملحقات) بایستی در سلامت کامل باشند و تمام برچسب ها، بر روی ساعت موجود باشد.

3. بسته بندی سفارش جهت عودت، بایستی به شکلی باشد که از هرگونه خرابی در هنگام ارسال جلوگیری کند و باید به همان صورتی باشد که در ابتدا به دست شما رسیده بود.

4. هیچ گونه پارگی و آسیب دیدگی در جعبه کالا نباید مشاهده شود.

5. برای مرجوع کردن سفارش (با شرایط فوق)، ابتدا با کارشناسان پشتیبانی فروشگاه ساعت پلکن تماس بگیرید تا همکاران ما هماهنگی های لازم را انجام دهند. هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی ارسال نفرمایید!

6. پس از مرجوع کردن سفارش، کد رهگیری مرسوله پستی را از طریق واتس آپ، به شماره  09911997622 ارسال نمایید.

سوالی ندارید؟
خانه
ورود
سبدخرید
جستجو